Gaziantepspor'da Futbolcular Grip Aşısı Oldu

Gaziantepsporda Futbolcular Grip Aşısı Oldu
Gaziantepspor'da, teknik heyet ve futbolcular grip aşısı oldu.

Gaziantepspor'da, teknik heyet ve futbolcular grip aşısı oldu.

Spor Toto Süper Lig'de bu sezon istediği başarıyı yakalayalan Gaziantepspor'da hazırlıklar sürüyor. Sivasspor maçının hazırlıklarını kendi tesislerinde sürdüren Gaziantepspor'da yapılan antrenmanın ardından teknik heyet ve oyunculara, sağlık ekipleri tarafından grip aşısı yapıldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.