Gaziantepspor'da Fenerbahçe Maçı Hazırlıkları Sürüyor
Yayınlanma:
Gaziantepspor Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında karşılaşacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını, teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde sürdürüyor.
Gaziantepspor Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında karşılaşacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını, teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde sürdürüyor.
Celal Doğan Tesislerinde akşam saatlerinde yapılan antrenman ısınma koşusu ve açma-germe egzersizleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde ise 5'e 2 pas çalışması ve çift kale oyun çalışması yapıldı. Antrenmana tedavisi devam eden Emre Güngör katılmazken, Ivan De Souza ve İbrahim Akın takımdan ayrı çalıştırıldı.
Kırmızı-siyahlı ekip, çalışmalarına 8 Ocak Pazar günü saat 10.30'da yapacağı antrenman ile devam edecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.