Gaziantepspor'da Bursaspor Maçı Hazırlıkları
Yayınlanma:
Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında karşılaşacağı Bursaspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor.
Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında karşılaşacağı Bursaspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor.
Teknik Direktör Abdullah Ercan yönetiminde yapılan antrenman ısınma koşusu ve açma germe egzersizleri ile başladı. Antrenmanın ana bölümünde pas ve dört kaleli oyun çalışmaları yapıldı. Antrenman soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı.
Antrenmana tedavisi devam eden Ivan De Souza ve A2 takımda bulunan Süleyman Özdamar, Taşkın Çalış, Çetin Güngör, Orhan Gülle ve Mehmet Yiğit katılmadı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.