Gaziantepspor'da Ankaragücü Mesaisi Başladı

Gaziantepsporda Ankaragücü Mesaisi Başladı
Gaziantepspor, deplasmanda karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı.

Gaziantepspor, deplasmanda karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı.

Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında 17 Aralık Cumartesi günü deplasmanda karşılaşacağı Ankaragücü maçına Celal Doğan Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla başladı. Teknik Direktör Abdullah Ercan yönetiminde düz koşuyla başlayan antrenman açma - germe egzersizleriyle devam etti. Antrenmanın ana bölümünde ise pas, orta ve şut çalışmaları yapıldı. Yarı sahada çift kale maç yapan futbolcular antrenmanı soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.