Gaziantepspor'da Ankaragücü Hazırlıkları

Gaziantepsporda Ankaragücü Hazırlıkları
Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik Direktör Abdullah Ercan yönetiminde yapılan antrenman ısınma koşusu ve açma germe egzersizleri ile başladı. Antrenmanın ana bölümünde koordinasyon çalışmaları ve yarı alanda çift kale oyun çalışması yapıldı. Antrenman soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı. Kırmızı-Siyahlılar, çalışmalarına yarın yapacakları antrenman ile devam edecek.

Bu arada, son günlerde medyada olumsuz haberlerle gündeme gelen Gaziantepspor'da Yönetim Kurulu Üyeleri, Teknik Direktör Abdullah Ercan ve takım kaptanları Emre Güngör ile Olcan Adın'ın da katılımları ile Celal Doğan Tesisleri'nde basın toplantısı düzenleyecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.