Gaziantepspor'da 3 Günlük İzin Yarın Bitiyor

Gaziantepsporda 3 Günlük İzin Yarın Bitiyor
Bayram öncesi verilen 3 günlük izni bugün sona eren Gaziantepsporlu futbolcular yarın toplanarak yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.

Bayram öncesi verilen 3 günlük izni bugün sona eren Gaziantepsporlu futbolcular yarın toplanarak yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.

Son olarak 28 Ağustos tarihinde yaptığı antrenmanla 3 günlük izne ayrılan Kırmızı-siyahlı ekip yarın toplanacak. Akşam saatlerinde Gaziantepspor Celal Doğan Tesisleri'nde bir araya gelmesi beklenen futbolcuların ve teknik heyetin saat 18.30'da antrenmana çıkacağı tahmin ediliyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.