Gaziantepspor, Yeni Transferlerine İmza Attıracak

Gaziantepspor, Yeni Transferlerine İmza Attıracak
Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına Medical Park Antalyaspor galibiyeti ile başlayan Gaziantepspor, transfer çalışmalarını da aralıksız sürdürüyor.

Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına Medical Park Antalyaspor galibiyeti ile başlayan Gaziantepspor, transfer çalışmalarını da aralıksız sürdürüyor.

Sıralamada 19 puanla 14. sırada yer alan Gaziantepspor, tehlikeli bölgeden bir an önce kurtulmak için kadrosunu güçlendirmek istiyor. Yerli ve yabancı oyuncularla görüşmelerini sürdüren Gaziantepspor'da, önümüzdeki günlerde bir kaç oyuncuyla daha anlaşma sağlanması bekleniyor. Transfer çalışmalarını ise bizzat kulüp başkanı İbrahim Kızıl yürütüyor.

Bu arada, devre arasında Kırmızı Siyahlılarla anlaşma sağlayan İbrahim Akın, Marek Sapara ve Kerim Zengin ise 6 Ocak Cuma günü saat 13:30'da Celal Doğan Tesisleri'nde düzenlenecek törenle sözleşme imzalayacaklar.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.