Gaziantepspor Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarını Sürdürüyor

Gaziantepspor Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarını Sürdürüyor
Gaziantepspor Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında karşılaşacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürüyor.

Gaziantepspor Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında karşılaşacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürüyor.

Celal Doğan Tesisleri'nde yapılan antrenman Teknik Direktör Abdullah Ercan ve yardımcılarının gözetiminde yapıldı. Isınma koşusu ve açma - germe egzersizleriyle başlayan antrenmanın ana bölümünde oyuncular 5'e 2 pas çalışması ve yarı alanda çift kale oyun çalışması yaptı.

Antrenmana sakatlığı bulunan Emre Güngör katılmazken, Ivan De Souza ve İbrahim Akın takımdan ayrı çalıştırıldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.