Gaziantepspor, Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarına Başladı

Gaziantepspor, Fenerbahçe Maçı Hazırlıklarına Başladı
Spor Toto Süper Lig'in ikinci haftasında Fenerbahçe'yi konuk edecek olan Gaziantepspor, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Spor Toto Süper Lig'in ikinci haftasında Fenerbahçe'yi konuk edecek olan Gaziantepspor, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Celal Doğan Tesisleri'nde teknik direktör Tolunay Kafkas yönetiminde yapılan antrenman, ısınma hareketleri ve koşu ile başladı. Oldukça neşeli oldukları gözlenen futbolcular ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 oyun çalışması yaptılar.

Futbolcularla sahada mini bir toplantı yapan Gaziantepspor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, sezona Medical Park Antalyaspor mağlubiyeti ile başladıkları için üzgün olduklarını belirterek, "Şimdi önümüzde içeride oynayacağımız iki önemli maç var. Bu hafta konuk edeceğimiz Fenerbahçe maçı ile iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.