Gaziantepspor, Fenerbahçe Hazırlıklarını Tamamladı

Gaziantepspor, Fenerbahçe Hazırlıklarını Tamamladı
Gaziantepspor, yarın akşam deplasmanda karşılaşacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını tamamladı.

Gaziantepspor, yarın akşam deplasmanda karşılaşacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını tamamladı.

Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında karşılaşacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarını teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde sürdüren Gazantepspor, bugün Celal Doğan Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarını tamamladı. Isınma koşusu ve açma-germe egzersizleriyle başlayan antrenmanın ana bölümünde teknik ve taktik çalışmalar gerçekleştirildi. Antrenmana tedavisi devam eden Emre Güngör katılmazken, Ivan De Souza ve İbrahim Akın takımdan ayrı çalıştırıldı.

Kırmızı-siyahlı kafile bugün uçakla İstanbul'a giderek kampa girecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.