Gaziantepspor, Eskişehirspor Maçı Hazırlıklarına Başladı

Gaziantepspor, Eskişehirspor Maçı Hazırlıklarına Başladı
Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Eskişehirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı rejenerasyon antrenmanı ile başladı.

Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Eskişehirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı rejenerasyon antrenmanı ile başladı.

Teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde yapılan antrenman ısınma koşusu ve açma - germe egzersizleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde Karabükspor karşılaşmasında ilk on birde görev alan oyuncular maç ertesi programlarını sahada rejenerasyon çalışması yaparak tamamladı. Diğer oyuncularla yarı sahada çift kale oyun çalışması yapıldı. Antrenman soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı.

Kırmızı-Siyahlılar, çalışmalarını yarın yapacağı antrenman ile tamamlayarak kampa girecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.