Gaziantepspor, Bursaspor Maçı Hazırlıklarına Başladı

Gaziantepspor, Bursaspor Maçı Hazırlıklarına Başladı
Deplasmanda oynadığı Ankaragücü maçından bir puanla dönen Gaziantepspor, ilk yarının son haftasında oynayacağı Bursaspor maçı hazırlıklarına başladı.

Deplasmanda oynadığı Ankaragücü maçından bir puanla dönen Gaziantepspor, ilk yarının son haftasında oynayacağı Bursaspor maçı hazırlıklarına başladı.

Teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde yapılan antrenman ısınma koşusu ve açma - germe egzersizleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde Ankaragücü karşılaşmasında ilk onbirde görev alan oyuncular maç ertesi programlarını sahada rejenerasyon çalışması yaparak tamamladı. Diğer oyuncularla kondisyon çalışmaları yapıldı.

Antrenman soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.