Gaziantep Polisi Futbolda Şiddetin Önüne Geçecek

Gaziantep Polisi Futbolda Şiddetin Önüne Geçecek
Spor Toto Süper Lig ve Bank Asya 1. Lig takımlarının bulunduğu Gaziantep'te, polis ekipleri futbolda şiddetin önüne geçmek için hazırlıklarını aralıksız sürdürüyor.

Spor Toto Süper Lig ve Bank Asya 1. Lig takımlarının bulunduğu Gaziantep'te, polis ekipleri futbolda şiddetin önüne geçmek için hazırlıklarını aralıksız sürdürüyor.

MOBESE binasında düzenlenen toplantıya Gaziantep Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, müsabakalarda görev alacak olan emniyet müdür yardımcıları ve birim amirleri katıldı. Çevik Kuvvet Şube Müdürü Ahmet Alp, toplantının açılışında slayt gösterimi ile ilgili 6222 Sayılı Sporda Şiddetin önlenmesi kanunu hakkında bilgi verdi. Toplantıda konuşan Emniyet Müdür Yardımcısı Ali Mustafa Çavuş ise alacakları önlemler hakkında detaylı bilgiler verirken görevli amirlerin sorumluluk alanları ve yapacakları çalışmalar

hakkında bilgiler verdi. Çavuş, maç öncesi ve sonrası alacakları önlemlerle yapılacak koordineli çalışmalarla olası olayların önüne geçmeye çalışacaklarını söyledi. Toplantıda ayrıca kulüpler tarafından alınacak önlemler ve sorumluluk alanları anlatıldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.