Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Evinde Galip

Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Evinde Galip
Bank Asya 1. Lig'de Gaziantep Büyükşehir Belediyespor kendi sahasında Bucaspor'u 2-1 mağlup etti.

Bank Asya 1. Lig'de Gaziantep Büyükşehir Belediyespor kendi sahasında Bucaspor'u 2-1 mağlup etti.

Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Bünyamin Süral, dün göreve başladığını belirterek, "İyi mücadele ettik, iyi bir galibiyet aldık. Kazanmamız gereken bir maçtı. Oyunun belli bölümlerinde biz hakimdik. Eksik ve cezalı futbolcularımız vardı. Bunların yerine genç oyuncularla sahaya çıktık. Kazandık, kazanmak çok güzel. Galibiyetten dolayı futbolcularımı kutluyorum, sahanın kahramanları onlardı. Galibiyeti Büyükşehir Belediye Başkanımız Asım

Güzelbey'e armağan ediyoruz" dedi.

Bucaspor Teknik Direktörü Sait Karafırtınalar ise, "Buraya puan veya puanlar almak için gelmiştik. Oyunu aslında ilk yarıda kaybettik diyebilirim. İkinci yarıda ise değişiklikler yaptık. Maçı kazanabilirdik ama kaybettik. Kaybettiğimiz için üzgünüm. Yediğimiz goller, takım hatasından değil de bireysel hatalardan kaynaklanıyor. Önümüzdeki maçlara bakacağız" diye konuştu.

Gaziantep Büyükşehir Belediyesporlu futbolcular, galip gelmenin sevincini yaşarken, Bucasporlu futbolcular ise kaybettikleri puanları telafi etmek için önümüzdeki haftalara bakacaklarını söylediler.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.