Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Emin Adımlarla İlerliyor
Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Ünsal Göksen, Türkiye'nin en istikrarlı takımı olduklarını söyledi.
Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Ünsal Göksen yaptığı açıklamada, genç bir takım olduklarını belirterek, düz bir çizgide ilerlediklerini ifade etti. Bank Asya 1. Lig'in renkli ve genç ekibi olmaya devam edeceklerini dile getiren Göksen, " Türkiye'nin en istikrarlı takımıyız. Ne yukarı ne aşağı çizgimiz yok. Düz bir çizgide gidiyoruz. Tabi bu işin esprili tarafıdır. İyi bir futbol oynuyoruz. Maçlarda galip gelmemiz gerekiyor. Futbolda zaten bunun için güzel. Önceden neticesi belli
olmadığından güzel. Genç ve yabancısı olmayan bir takımız" dedi.
Büyükşehir Belediyespor'da forma giyen herkesin görevini iyi yaptığını kaydeden Göksen, "Şuanda genç bir ekimiz var. Her sene olduğu gibi 24 kişilik bir kadromuz var ama bu kadrodaki herkes her an oynayabilecek bir şekilde hazırlıklı. Onun için kadroda değişikliğimiz yok. 24 kişiden ilk 11'e kim çıkar hocanın takdiridir. Hepsinin de sahaya çıkarak görevini yapacağına inanıyorum. Çünkü Büyükşehir Belediyespor'un 1'inden 24'üne kadar hepsinin bu formaya laik olduklarına inanıyorum. Bu sebeple kimin
oynayacağı fark etmez" diye konuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.