Galatasaraylı Taraftarlara Elektirik Kesintisi Şoku

Galatasaraylı Taraftarlara Elektirik Kesintisi Şoku
Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında oynanan Galatasaray ile Kardemir D.Ç Karabükspor maçının ardından Türk Telekom Arena Stadı'ndan çıkan taraftarlar sinyalizasyon arızası nedeniyle sefer yapamayan metro seferlerine takıldı.

Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında oynanan Galatasaray ile Kardemir D.Ç Karabükspor maçının ardından Türk Telekom Arena Stadı'ndan çıkan taraftarlar sinyalizasyon arızası nedeniyle sefer yapamayan metro seferlerine takıldı.

Galatasaray-Kardemir D.Ç Karabükspor maçının ardından Türk Telekom Arena Stadı'ndan çıkan taraftarları elektrik kesintisi ve metro hattında oluşan sinyalizasyon arızası sebebiyle yapılamayan metro seferleri mağdur etti. Maç çıkışı Seyrantepe metroya gitmek isteyen taraftarlar metronun çalışmadığını öğrenince geri döndüler. Stat'tan metroya geçiş sırasındada kullanılan metro tünelinin kapalı olması nedeniyle taraftarlar, Tem otoyolundan karşıdan karşıya geçti. Duruma tepki gösteren vatandaşlar yaşanan

olumsuzluğa karşı yetkililerin bir çözüm getirmediğini öne sürdü. Öte yandan maç öncesi İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan yazılı açıklamada, "Türk Telekom Arenada oynana maç nedeniyle Taksim Hacıosman hattında 37, Kabataş-Taksim hattında 57 İETT otobüsü ek sefer yapmaktadır" denildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.