Galatasaray'dan "Bizi Arda Yaktı" Açıklaması

Galatasaraydan Bizi Arda Yaktı Açıklaması
Bugün bazı basın organlarına yansıyan ve Galatasaray 2. başkanı Ali Dürüst2e ait olduğu iddia edilen, "Bizi Arda yaktı. Arda gitmek istediğini daha önce söyleseydi Culio'yu göndermezdik" sözlerine Sarı-kırmızılı kulüpten yalanlama geldi.

Bugün bazı basın organlarına yansıyan ve Galatasaray 2. başkanı Ali Dürüst2e ait olduğu iddia edilen, "Bizi Arda yaktı. Arda gitmek istediğini daha önce söyleseydi Culio'yu göndermezdik" sözlerine Sarı-kırmızılı kulüpten yalanlama geldi.

Galatasaray'ın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada konu il ilgili şu ifadelere yer verildi:

"Bugün bazı yayın organlarında Galatasaray Spor Kulübü 2. Başkanı Ali Dürüst'e atfedilen sözlerle "Bizi Arda Yaktı" başlığı ile bir haber yayınlanmıştır. Söz konusu haberin içeriğinde yer alan tüm detaylar asılsızdır. Hiç bir medya mensubuna bu yönde bir açıklamanın yapılmadığını kamuoyunun bilgisine sunarız."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.