Galatasaray'da Yılbaşı Kutlaması

Galatasarayda Yılbaşı Kutlaması
Galatasaray'da teknik heyet ve futbolcular, aileleri ile birlikte Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapılan yılbaşı yemeğinde bir araya geldiler.

Galatasaray'da teknik heyet ve futbolcular, aileleri ile birlikte Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapılan yılbaşı yemeğinde bir araya geldiler.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde gerçekleştirilen organizasyonda bir konuşma yapan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, sezonun ilk yarısında gösterilen başarılı performanstan dolayı oyuncularını kutladı. Yeni yılın bir öncekinden çok daha iyi geçmesini dileyen Terim, "Umarım başarılar, bugünkünden daha fazla olur. Mutlu, sağlıklı, bol galibiyetli maçlar oynar ve en sonunda tüm Galatasaraylıların ve bizlerin istediği hedefe ulaşırız" diye konuştu.

Gece boyunca futbolcular ve aileleri, Galatasaray marşlarına eşlik ettiler. Ayrıca tesis çalışanları, teknik heyete yeni yıl armağanları sundular.

Gecenin sonunda Fatih Terim, futbol takımı ile birlikte, Florya Metin Oktay Tesisleri'nin mutfağında hazırlanan özel yılbaşı pastasını kesti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.