Galatasaray'da Neşeli İdman

Galatasarayda Neşeli İdman
Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray, ikinci devrenin hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray, ikinci devrenin hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman, yaklaşık 3 aylık sürenin ardından basına açık olarak gerçekleştirildi. Teknik direktör Fatih Terim yönetimindeki sarı-kırmızılılar, ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 pas çalışması yaptı. Antrenmanda yarı sahada 2 kale maç yapan sarı-kırmızılıların genç defans oyuncusu Semih, Fatih Terim'den sık sık tebrik aldı. Fatih Terim idman boyunca oyunculara yüksek tempoda ve oyunu kesmeden oynamaları konusunda uyarılarda bulundu.

Antrenmanda futbolcuların neşeli oluşu da dikkat çekti. Antrenmanın son bölümünde Scott Piri, takıma özel bir çalışma yaptırdı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.