Galatasaray Yönetimini İstifaya Çağırdılar
Yayınlanma:
Güncelleme:
Galatasaray'ın kendi sahasında Manisaspor'a 2-0 yenilmesinin ardından, Sarı-kırmızılı taraftarlar stattan çıkmayarak yönetimi istifaya çağırdı.
Galatasaray taraftarları maçın bitiş düdüğünün ardından stattan çıkmayarak yönetimi protesto etti ve istifaya çağırdı. Yaklaşık yarım saat yönetimi tribünlerde protesto eden taraftarlar daha sonra stadın yanındaki kulüp binasının önünde toplanarak, protestolarını burada da sürdürdü. Yaklaşık bin kadar taraftarın taşkın yapmasını önlemek için çevik kuvvet ekipleri bariyer oluşturdu.
İHA

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.