Galatasaray, Performans Testinden Geçti

Galatasaray, Performans Testinden Geçti
Galatasaray, 2011-12 sezonu hazırlıklarını bu sabah Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı çalışmayla sürdürdü.

Galatasaray, 2011-12 sezonu hazırlıklarını bu sabah Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı çalışmayla sürdürdü.

Teknik direktör Fatih Terim ve yardımcıları yönetimindeki çalışma futbolculara performans testleri uygulanmasıyla geçti. Çalışmaya yaşadığı sakatlıktan dolayı dinlendirilen Arda Turan dahil edilmeyerek, dinlendirildi.

Galatasaray, yeni sezon hazırlıklarını, bu akşam saat 19.00'da yapacağı basına ve taraftara kapalı antrenmanla sürdürecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.