Galatasaray Kafilesi Eskişehir'e Gitti

Galatasaray Kafilesi Eskişehire Gitti
Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Eskişehirspor ile yarın deplasmanda karşılaşacak Galatasaray, Eskişehir'e gitti.

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Eskişehirspor ile yarın deplasmanda karşılaşacak Galatasaray, Eskişehir'e gitti.

Atatürk Havalimanı'na gelen Galatasaray kafilesi özel uçakla Eskişehir'e hareket etti. Atatürk Havalimanı'nda bekleyen yolcular Sarı-kırmızılı oyunculara yoğun ilgi göstererek birlikte fotoğraf çektirdi. Galatasaraylı futbolculara yoğun ilgi göstererek birlikte fotoğraf çektirdikleri gözlendi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.