Galatasaray İkinci Yarı Hazırlıklarına Devam Etti

Galatasaray İkinci Yarı Hazırlıklarına Devam Etti
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 18. Haftasında Salı günü İstanbul Büyükşehir Belediyespor'la oynayacağı maçın hazırlıklarını Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı akşam antrenmanıyla sürdürdü.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 18. Haftasında Salı günü İstanbul Büyükşehir Belediyespor'la oynayacağı maçın hazırlıklarını Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı akşam antrenmanıyla sürdürdü.

Teknik direktör Fatih Terim yönetiminde gerçekleştirilen antrenman pas çalışmasıyla başladı. İdmanın ana bölümünde ise taktik çalışma gerçekleştirildi. Daha sonra 2 gruba ayrılan Sarı-kırmızılılarda bir grup şut çalışması yaparken diğer grup kanat organizasyonları üzerinde durdu.

Antrenmanın bir bölümünde takımla çalışan Sabri Sarıoğlu, salon ve saha çalışmalarını sürdürdü. Yekta Kurtuluş da salon ve saha çalışması yaptı.

Galatasaray yarın saat 18.00'de yapacağı antrenmanla İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçı hazırlıklarını tamamlayarak Florya Metin Oktay Tesisleri'nde kampa girecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.