Galatasaray Benfica'ya 2-0 Mağlup Oldu
Yayınlanma:
Galatasaray, lige verilen arada Benfica ile oynadığı hazırlık maçında 2-0 mağlup oldu.
Galatasaray, lige verilen arada Benfica ile oynadığı hazırlık maçında 2-0 mağlup oldu.
Galatasaray Futbol Takımı, milli maçlar nedeniyle liglere verilen arada Portekiz temsilcisi Benfica İsviçre'nin Cenevre kentinde oynanan hazırlık maçında karşı karşıya geldi. Stade de Geneve'de oynanan mücadeleyi Benfica 47. dakikada Miguel Vitor ve 55. dakikada Saviola'nın attığı gollerle 2-0 kazandı.
Sarı-kırmızılı kafilenin maçın ardından İstanbul'a döneceği bildirildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.