Futsal’a Endüstri Meslek Damgası

Futsal’a Endüstri Meslek Damgası
Geçen yıl salon futbolunda birinci gelen K.Maraş Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi bu yılda birinci oldu.

Şehit İdari Ateşe Galip Özmen Teknik Ve Endüstri meslek Lisesi Kapalı Salonunda orta öğretim kurumları arasında gerçekleştirilen Futsal Genç Erkek İl Birinciliği Müsabakalarında tüm rakiplerini yenerek il birincisi oldu.22-23 Mart 2011 tarihinde Aydın-Kuşadası’nda yapılacak Futsal Grup Birinciliğinde şehrimizi temsil edecek. Takımı çalıştıran beden eğitimi öğretmeni Fatih Yıldırım şunları söyledi:”geçen yıl Adana’da ilimizi temsil eden okulumuz final oynadık. İkinci gelmişti. Bu yıl ise daha iddialıyız. Şampiyon olarak şehrimize döneceğimize inanıyoruz. Bütün mesaimizi bu maçlara hazırlanarak geçiriyoruz, tek düşüncemiz şampiyon olmak ve bu heyecanı okulumuza ve hemşerililerimize yaşatmak istiyoruz” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.