(Fotoğraflı)

(Fotoğraflı)
Yeni sezon hazırlıklarını Nuri Asan Tesisleri'nde sürdüren Samsunspor, bu sabah yaptığı antrenmanda ağırlık çalıştı.

Yeni sezon hazırlıklarını Nuri Asan Tesisleri'nde sürdüren Samsunspor, bu sabah yaptığı antrenmanda ağırlık çalıştı.

Kondisyoner Paolo Rangoni, istasyon çalışmaları sırasında oyunculara çeşitli egzersiz hareketleri de yaptırdı. Bu arada futbolcular sahaya getirilen halterle de çalıştı. Oyuncular tek tek elleriyle halteri kaldırıp havaya fırlattıktan sonra 15 metrelik deparlar attı. Kuvvet ve dayanıklılık üzerine yapılan antrenman daha sonra taktik amaçlı organizasyonlarla devam etti. Teknik direktör Vladimir Petkovic, oyunculara yarın A2 takım ile yapılacak maçın adeta provasını yaptırdı. Antrenman, kaleye serbest

vuruşlar ve penaltı atışlarından sonra tamamlandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.