Fındık İstifa Etti

Fındık İstifa Etti
TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Kahramanmaraşspor'da kulüp as başkanı Fikret Fındık istifa ettiğini açıkladı.

TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Kahramanmaraşspor'da kulüp as başkanı Fikret Fındık istifa ettiğini açıkladı.
 Fındık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 1 Mayıs'ta kongre yapılacağını ve bu kongre öncesi istifa kararı aldığını bildirdi.
Dilekçesini kulübe gönderdiğini belirten Fındık, önümüzdeki günlerde istifa kararının ayrıntılarını açıklayacağı basın toplantısı düzenleyeceğini kaydetti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum