Fenerbahçe'ye Coşkulu Karşılama
Yayınlanma:
Fenerbahçe'nin Orduspor'u konuk edeceği maçta Süper Lig'deki ilk maçında, Sarı-lacivertli taraftarlar takımı coşkuyla karşıladı.
Fenerbahçe'nin Orduspor'u konuk edeceği maçta Süper Lig'deki ilk maçında, Sarı-lacivertli taraftarlar takımı coşkuyla karşıladı.
Sarı-lacivertli taraftarlar, Can Bartu Tesisleri'nden araçlarıyla konvoy oluşturarak takım otobüsüne stada kadar eşlik etti. Yol boyunca araçların camlarına çıkan taraftarlar, meşaleler yakıp, sarı-lacivertli bayrakları dalgalandırdı. Taraftar tesislerin önünde takımın çıkışı sırasında destek sloganları attı. Bu arada, çevik kuvvet ekipleri stadın çevresinde geniş güvenlik önlemleri alarak yolu trafiğe kapattı. Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nın içi de Aziz Yıldırım'ın fotoğrafının bulunduğu
pankartlara donatıldı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.