Fenerbahçelilerden Mersin'e Teşekkür

Fenerbahçelilerden Mersine Teşekkür
Mersin Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Erbil Şengül, Mersin İdman Yurdu ile Sarı-Lacivertli ekip arasında oynanan müsabakada Mersinlilerin Fenerbahçe taraftarlarını dostça ağırladığını belirterek, "Fair-Play'in Mersin'de ne kadar güzel algılandığını bir k

Mersin Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Erbil Şengül, Mersin İdman Yurdu ile Sarı-Lacivertli ekip arasında oynanan müsabakada Mersinlilerin Fenerbahçe taraftarlarını dostça ağırladığını belirterek, "Fair-Play'in Mersin'de ne kadar güzel algılandığını bir kez daha kanıtladık. Tüm Fenerbahçe camiası adına Mersinlilere teşekkür ediyorum" dedi.

Şengül, Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Mersin İdman Yurdu ile Fenerbahçe arasında oynanan müsabakayla ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu. Açıklamasında Fenerbahçe'nin 28 yıl aranın ardından Mersin deplasmanına geldiğini anımsatan Şengül, "Yıllar sonra Fenerbahçe'yi Mersin'de ağırlamak bizleri fazlasıyla mutlu etti. Özellikle takımımıza büyük sevgi gösterisinde bulunan, centilmenliğini gösteren Mersinlilere sonsuz teşekkür ederim. Futbolun en önemli olgusu olan Fair-Play'in Mersin'de ne kadar

güzel algılandığını bir kez daha kanıtladık. Tüm Fenerbahçe camiası adına Mersinlilere teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Bank Asya 1. Lig'de 2010-2011 sezonunu lider tamamlayarak, 2011-2012 sezonunda Süper Lig'de mücadele eden Mersin İdman Yurdu ile ilgili olarak da düşüncelerini dile getiren Şengül, "Kentimizin takımı olan Mersin İdman Yurdu'nun büyük bir başarı göstererek çıktığı Süper Lig'de her zaman yanındayız. Biz Mersin'de yaşayan ve kazanan insanlar olarak takımımızın Süper Lig'de büyük başarıların altına imza atmasını canı gönülden istiyor ve destekliyoruz. Kırmızı-Lacivertli bayrağımızı yıllar sonra Süper Lig'de

dalgalanırken görmek tüm Mersin'i olduğu kadar Mersin'de yaşayan Fenerbahçelileri de fazlasıyla gururlandırmıştır" ifadelerini kullandı.

Şengül, gece geç saatlerde Hakkari'nin Yüksekova ve Çukurca ilçelerinde güvenlik güçleri ile PKK'lı teröristler arasında çıkan çatışma sonucu şehit olan askerlere Allah'tan rahmet, yakınlarına da baş sağlığı diledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.