Fenerbahçeli Yöneticiler Metris'ten Ayrıldı

Fenerbahçeli Yöneticiler Metristen Ayrıldı
Şike soruşturması kapsamında Metris Cezaevi'nde tutuklu bulunan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ı ziyaret eden Fenerbahçeli yöneticiler, cezaevinden ayrıldı.

Şike soruşturması kapsamında Metris Cezaevi'nde tutuklu bulunan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ı ziyaret eden Fenerbahçeli yöneticiler, cezaevinden ayrıldı.

Aralarında Nihat Özdemir ve Ali Koç gibi yöneticilerin de bulunduğu Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyeleri, yaklaşık 1 saatlik ziyaretin ardından cezaevinden ayrıldı. Sarı-lacivertli yöneticiler, cezaevi çıkışında herhangi bir açıklama yapmadılar.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.