Fenerbahçeli Kürekçilerin Kayıp Kupası Bulundu

Fenerbahçeli Kürekçilerin Kayıp Kupası Bulundu
Sakarya'nın Sapanca ilçesinde yapılan Gençler Kürek Şampiyonası'nda kazandıkları birincilik kupasını kazanan Fenerbahçeli gençlerin Sapanca Gölünde kaybettikleri kupa uzun aramalar sonucunda bulundu.

Sakarya'nın Sapanca ilçesinde yapılan Gençler Kürek Şampiyonası'nda kazandıkları birincilik kupasını kazanan Fenerbahçeli gençlerin Sapanca Gölünde kaybettikleri kupa uzun aramalar sonucunda bulundu.

Hafta sonu Sapanca Gölünde gerçekleştirilen Türkiye Gençler Kürek Şampiyonasında eşine ender rastlanır şekilde kazanılan kupanın kaybedilmesinin ardından, sulara gömülen kupa yosunların arasından çıkarıldı.

Fenerbahçeli Genç Kürekçilerin birincilik sevincini abartmasının ardından göle düşürerek kaybettiği kupa Kırkpınarspor Kulübü dalgıçları tarafından bulunarak gün yüzüne çıkarıldı.

Fenerbahçelilerin aramalardan umudunu keserek gölün kıyısından ayrılmasının ardından, göle dalan Kırkpınarspor Dalış Takımı Kaptanı Mahmut Pir, sudan ellerinde kaybedilen kupa ile çıktı. Kıyıdan 3-4 metre kadar ileride yosunların altına girmiş olarak bulunup Fenerbahçe Spor Kulübüne gönderilen kupanın, gençlerin istediği gibi Başkanları Aziz Yıldırım'a gönderilip gönderilmeyeceği ise merak ediliyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.