Fenerbahçe'den Taraftarlara Çağrı

Fenerbahçeden Taraftarlara Çağrı
Fenerbahçe Kulübü, Spor Toto Süper Lig'de yarın Ankaragücü ile yapılacak karşılaşmada, sarı-lacivertli taraftarları dikkatli davranmaya ve olası bir cezaya sebebiyet vermemeye çağırdı.

Fenerbahçe Kulübü, Spor Toto Süper Lig'de yarın Ankaragücü ile yapılacak karşılaşmada, sarı-lacivertli taraftarları dikkatli davranmaya ve olası bir cezaya sebebiyet vermemeye çağırdı.

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Fenerbahçemiz, yarın oynayacağı Ankaragücü maçında taraftarlarıyla buluşuyor. 12. adamın büyük desteği ile yeni bir zafere imza atmak istediğimiz Ankaragücü maçında, taraftarlarımızın tezahüratlarında dikkatli olması; küfür etmemesi-ettirmemesi gerekiyor. Kulübümüz, küfürlü tezahürat dolayısıyla iki kez ceza aldı. Ankaragücü maçı ile birlikte deplasmanda oynayacağımız Bursaspor maçında alacağımız herhangi bir küfürlü tezahürat cezası, stadyumumuzda oynayacağımız Trabzonspor karşılaşmasında, Takımımızı,

en büyük gücü taraftarımızdan yoksun bırakabilir. Topuk Yaylası'nda, Bağdat Caddesi'nde, Saracoğlu'nda, salonlarda takıma bağlılık duygusunun en güzel örneklerini sergileyen, kulübünü asla yalnız bırakmayan büyük Fenerbahçe taraftarı, zorlu lig yarışlarında takımını yalnız bırakmamak için üzerine düşeni yine yapmalı ve şunu asla unutmamalı, 12. adam, takımının ne kadar yanında ise takımı o kadar güçlü, Fenerbahçeli, kulübüne ne kadar destek ise Kulübü o kadar ayakta. Ankaragücü maçında, üzerimizde formalar,

ellerimizde bayraklar ile küfür etmeden-ettirmeden yine Fenerbahçemizin yanında."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.