Fenerbahçe'den Galatasaray'a Teşekkür
Yayınlanma:
Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu, derbi maçta gösterilen misafirperverlik nedeniyle Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu'na teşekkür etti.
Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu, derbi maçta gösterilen misafirperverlik nedeniyle Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu'na teşekkür etti.
Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında Galatasaray'a karşı Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena Stadyumu'nda oynadığımız müsabaka öncesinde verdikleri nazik yemek davetinde yöneticilerimizi misafir eden, yine maç sırası ve sonrasında da yöneticilerimizi, teknik ve idari heyetimiz ile sporcularımızı son derece misafirperver bir biçimde ağırlayan Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Sayın Ünal Aysal başta olmak üzere Galatasaray Spor
Kulübü Yönetim Kuruluna teşekkür ederiz" denildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.