Fenerbahçe'den Galatasaray'a Teşekkür

Fenerbahçeden Galatasaraya Teşekkür
Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu, derbi maçta gösterilen misafirperverlik nedeniyle Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu'na teşekkür etti.

Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu, derbi maçta gösterilen misafirperverlik nedeniyle Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu'na teşekkür etti.

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında Galatasaray'a karşı Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena Stadyumu'nda oynadığımız müsabaka öncesinde verdikleri nazik yemek davetinde yöneticilerimizi misafir eden, yine maç sırası ve sonrasında da yöneticilerimizi, teknik ve idari heyetimiz ile sporcularımızı son derece misafirperver bir biçimde ağırlayan Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Sayın Ünal Aysal başta olmak üzere Galatasaray Spor

Kulübü Yönetim Kuruluna teşekkür ederiz" denildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.