Fenerbahçe'de Olağanüstü Genel Kurul Kararı

Fenerbahçede Olağanüstü Genel Kurul Kararı
Futbolda yaşanan şike soruşturması nedeniyle zor günler yaşayan Fenerbahçe'de yönetim kurulu olağanüstü genel kurula gitme kararı aldı.

Futbolda yaşanan şike soruşturması nedeniyle zor günler yaşayan Fenerbahçe'de yönetim kurulu olağanüstü genel kurula gitme kararı aldı.

Fenerbahçe Kulübü'nden yapılan açıklamada, yönetim kurulunun, yaşanan süreçte attığı adımları ve izlediği yolu genel kurul ile paylaşmak üzere olağanüstü genel kurula gitme kararı aldığı bildirildi. Açıklamada, genel kurul toplantısının ilkinin 18 Eylül tarihinde, ikinci toplantısının da 25 Eylül'de gerçekleştirileceği kaydedildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.