Fenerbahçe'de futbolcular testten geçti
Yayınlanma:
Güncelleme:
Dün sezon açılışını gerçekleştiren Fenerbahçe'de futbolcular, bugün de kan ve kuvvet testlerinden geçti.
Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde ilk olarak, Acıbadem Sağlık Grubu'ndan gelen bir ekip tarafından Sarı-lacivertli oyunculardan kan örnekleri alındı. Kan testinin ardından oyuncular 2 grup halinde ve toplam 14 aletten oluşan kuvvet testine girdi. Takım sabah çalışmalarını yapılan bu testlerle tamamladı.
Mehmet Topuz, Gökhan Gönül, Andre Santos, Özer Hurmacı kuvvet çalışmasına katılmayarak kendileri için hazırlanan özel program dahilinde takımdan ayrı bir çalışma yaptılar.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.