Fenerbahçe, Tahkim Kurulu'na Başvurdu
Yayınlanma:
Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'nden men edilmesinin ardından Sarı-lacivertli kulüp, bugün Tahkim Kurulu'na başvurdu.
Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'nden men edilmesinin ardından Sarı-lacivertli kulüp, bugün Tahkim Kurulu'na başvurdu.
Fenerbahçe Kulübü Avukatı Haluk Burcuoğlu, sabah saatlerinde Türkiye Futbol Federasyonu'nun İstinye'deki merkez binasına geldi. Burada basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Burcuoğlu, TFF'nin Fenerbahçe'yi Şampiyonlar Ligi'nden men etme hakkı olmadığını belirterek, "Hakkımızı her yerde arayacağız. Fenerbahçe'nin kim olduğunu görecekler. TFF'nin özerk olduğunu sanıyorduk ama görüyoruz ki değillermiş" diye konuştu.
Burcuoğlu'nun ardından Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Avukat Yasemin Merçil de federasyon binasına geldi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.