Fenerbahçe- Shakhtar Donetsk Maçında Sahaya Giren 4 Kişi Gözaltında

Fenerbahçe- Shakhtar Donetsk Maçında Sahaya Giren 4 Kişi Gözaltında
Fenerbahçe-Shakhtar Donetsk maçının 67. dakikasında sahaya girerek maçın iptal olmasına neden olduğu iddia edilen 4 kişi gözaltına alındı.

Fenerbahçe-Shakhtar Donetsk maçının 67. dakikasında sahaya girerek maçın iptal olmasına neden olduğu iddia edilen 4 kişi gözaltına alındı.

Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadın'da 21 Temmuz'da Shakhtar Donetsk'le oynanan dostluk maçında Aziz Yıldırım'ın fotoğrafının baskılı olduğu tişörtler giyerek sahaya girdiği belirtilen M.T., C.I.,M.S. ve O.Ş., İstanbul Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince yakalandı.

Kamera kayıtlarından yola çıkan polis ekipleri zanlıları gözaltına alırken, sahaya giren birçok kişi hakkında da araştırma yapıldığı ve bu yöndeki çalışmaların devam ettiği bildirildi.

İki takım arasında oynanan karşılaşmada taraftarların saldırılarına maruz kalan basın mensupları sahayı terk etmek zorunda kalmışlar maçın 65. dakikasında ise taraftarların sahaya girmesi nedeniyle müsabaka tatil edilmişti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.