Fenerbahçe Mersin'e Geldi

Fenerbahçe Mersine Geldi
Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Mersin İdman Yurdu ile karşılaşacak Fenerbahçe, bu akşam Mersin'e geldi.

Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Mersin İdman Yurdu ile karşılaşacak Fenerbahçe, bu akşam Mersin'e geldi.

İstanbul'dan uçakla Adana Havaalanı'na gelen Fenerbahçe takımı, buradan kulübe ait otobüsle karayolu ile Mersin'e geldi. Mersin HiltonSA Oteli önünde bir grup taraftar tarafından büyük bir coşku ile karşılanan Sarı-lacivertli ekip, taraftarların sevgi gösterileri nedeniyle bir süre otobüsten inmeyerek polisin güvenlik tedbiri almasını bekledi. Fenerbahçe kafilesinde otobüsten ilk inen Teknik Direktör Aykut Kocaman oldu. Kocaman, taraftarların tezahüratları arasında otele girdi. Ardından aralarında takım

kaptanı Alex'in de bulunduğu diğer futbolcular da otobüsten inerek otele giriş yaptı.

Fenerbahçe takımının yarın saat 20.00'de Tevfik Sırrı Gür Stadyumu'nda oynanacak karşılaşmaya kadar burada kalacakları belirtildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.