Fenerbahçe Kulübü'nden Açıklama

Fenerbahçe Kulübünden Açıklama
Futbol Federasyonunun, Fenerbahçe Kulübünün Şampiyonlar Ligi'nden men edilmesine ilişkin kararının ardından, Sarı-lacivertli kulüp bir açıklama yaptı.

Futbol Federasyonunun, Fenerbahçe Kulübünün Şampiyonlar Ligi'nden men edilmesine ilişkin kararının ardından, Sarı-lacivertli kulüp bir açıklama yaptı.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Hukuk tanımaz yaklaşımların sorumluluğu bu kararları alan ve aldırtanların omuzlarındadır. TFF tarafından atılmış bu adım apaçık bir hukuk ihlalidir ve TFF'nin bizzat kendi kararını hiçe sayması anlamına gelmektedir. TFF'nin iddianamenin beklenilmesi ve savunma hakkının tanınması yönündeki kararı gerek iç hukukumuza gerekse Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi gibi uluslararası metinlerde yer alan genel hukuk normlara uygunken, TFF'nin bunun çiğnenmesine yol

açan bu kararına karşı kulübümüz maddi manevi tüm yasal haklarını ulusal ve uluslararası tüm kurumlar nezdinde takipçisi olacağı" ifadeleri kullanıldı.

TFF'nin verdiği men kararıyla UEFA'nın hukuksuz yaklaşımına boyun eğdiği savunulan açıklamada şöyle denildi:

"TFF bu kararıyla UEFA'nın hukuksuz yaklaşımına boyun eğmiş, Türkiye'nin bir hukuk devleti olduğunu ve kendi yasal süreçlerini kendisinin yürütmeye muktedir konumda bulunduğunu söylemekten aciz kalmıştır. Hukuka dayanmayan bu adıma karşı gerek UEFA'ya gerekse TFF'ye karşı her türlü yasal haklarımızı kullanma yönündeki kanaatimizi Türk spor kamuoyu ile iş bu vesileyle paylaşmayı bir borç biliriz."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.