Fenerbahçe Kulübü'nde Buruk Bayramlaşma

Fenerbahçe Kulübünde Buruk Bayramlaşma
Fenerbahçe Kulübü'nün geleneksel bayramlaşma töreni, Faruk Ilgaz Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirildi.

Fenerbahçe Kulübü'nün geleneksel bayramlaşma töreni, Faruk Ilgaz Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirildi.

Yüksek Divan Kurulu Başkanı Yüksel Günay'ın ev shipliği yaptığı törene, Genel Sekreter Vedat Olcay, Asbaşkanlar Murat Özaydınlı ve Mithat Yenigün, Yönetim Kurulu Üyeleri Ünal Uzun, Turan Şahin ve Yasemin Merçil, Kulüp Genel Müdürü Serkan Acar, divan kurulu üyeleri, kongre üyeleri, amatör branşların şube kaptanları, antrenörler ile bazı sporcular da katıldı.

Camia olarak buruk bir bayram yaşadıklarını belirten Yüksek Divan Kurulu Başkanı Yüksel Günay, "İnşallah daha sevinçli bayramlarımız olacak. Başkanımızın, bazı yöneticilerimizin bugün aramızda olmaması bizi ayrıca üzüyor. Camia olarak bugün birlikte mutlu bir gün yaşamaya çalışıyoruz'' dedi.

Bayramlaşma töreninde geçtiğimiz günlerde yeni yaşına giren kulüp başkanı Aziz Yıldırım için üzerinde "Mutlu Yıllar Büyük Başkan" yazılı pasta yöneticiler tarafından kesildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.