Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırım'dan Yeni Yıl Mesajı

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırımdan Yeni Yıl Mesajı
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım yeni yıl mesajı yayımlandı.

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım yeni yıl mesajı yayımlandı.

Şike iddialarına yönelik soruşturma kapsamında tutuklu olan Başkan Aziz

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yaptığı açıklamada, "Değerli Fenerbahçe ailesinin yeni yılını en içten dileklerimle kutlar, 2012 yılının hep birlikte başarılara koştuğumuz, mutluluklar yaşadığımız, sağlık dolu bir yıl olmasını dilerim. 3 Temmuz'dan itibaren yaşanılan bu süreçte bize destek veren Fenerbahçeli olan ve olmayan herkese teşekkür eder, yeni yılda her şeyin gönüllerince olmasını temenni ederim" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.