Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırım'dan Yeni Yıl Mesajı
Yayınlanma:
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım yeni yıl mesajı yayımlandı.
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım yeni yıl mesajı yayımlandı.
Şike iddialarına yönelik soruşturma kapsamında tutuklu olan Başkan Aziz
Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yaptığı açıklamada, "Değerli Fenerbahçe ailesinin yeni yılını en içten dileklerimle kutlar, 2012 yılının hep birlikte başarılara koştuğumuz, mutluluklar yaşadığımız, sağlık dolu bir yıl olmasını dilerim. 3 Temmuz'dan itibaren yaşanılan bu süreçte bize destek veren Fenerbahçeli olan ve olmayan herkese teşekkür eder, yeni yılda her şeyin gönüllerince olmasını temenni ederim" ifadelerini kullandı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.