Fenerbahçe Hazırlıklarını Sürdürüyor

Fenerbahçe Hazırlıklarını Sürdürüyor
Fenerbahçe, ligin ikinci yarısının ilk haftasında deplasmanda Orduspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, akşam saatlerinde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla devam etti.

Fenerbahçe, ligin ikinci yarısının ilk haftasında deplasmanda Orduspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, akşam saatlerinde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla devam etti.

Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Aykut Kocaman yönetiminde saat 18.00'de başlayan ve basına açık gerçekleştirilen antrenman 1 saat 20 dakika sürdü.

Koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan antrenmanda 4 gruba ayrılan oyuncular 5'e 2 top kapma ve pas çalışmasının ardından dar alanda yaptıkları 4'e 4 ikili mücadelelerle antrenmanı tamamladılar.

Alex de Souza, Fabio Bilica, Sezer Öztürk, Joseph Yobo ve Selçuk Şahin, bireysel oyuncu antrenörü eşliğinde takımdan ayrı yaptıkları çalışmalarla antrenmanı tamamlarken, hasta olan Berk Elitez ise antrenmana katılmadı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın saat 18.00'de başlayacak basına açık antrenmanla sürdürecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.