Fenerbahçe, Gaziantepspor Maçı Hazırlıklarını Tamamladı

Fenerbahçe, Gaziantepspor Maçı Hazırlıklarını Tamamladı
Fenerbahçe, Gaziantepspor ile yarın deplasmanda oynayacağı Spor Toto Süper Lig 2. hafta maçının hazırlıklarını tamamladı.

Fenerbahçe, Gaziantepspor ile yarın deplasmanda oynayacağı Spor Toto Süper Lig 2. hafta maçının hazırlıklarını tamamladı.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Aykut Kocaman gözetiminde basına kapalı yapılan antrenman koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra futbolcuların, iki grup halindeki top kapma ve pas çalışmasının ardından, antrenman 3'e 2 hücum ve savunma varyasyonlarıyla sürdürüldü.

Sakatlıkları süren Emre Belözoğlu, Gökhan Gönül, Serdar Kesimal, Özer Hurmacı ve Orhan Şam'ın antrenmana katılmadığı, bu oyuncuların tedavi ve çalışmalarını tesislerde sürdürdüğü kaydedildi.

Sarı-lacivertliler, bu akşam Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan kalkacak özel uçakla Gaziantep'e hareket edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.