FB Derneğinden Şampiyonluk Gecesi

FB Derneğinden Şampiyonluk Gecesi
Kahramanmaraş Fenerbahçeliler Derneği tarafından şampiyonluk gecesi düzenleneceği bildirildi.

     Kahramanmaraş Fenerbahçeliler Derneği tarafından şampiyonluk gecesi düzenleneceği bildirildi.

     Dernek Başkanı Ahmet Gaffar Akarca, yaptığı yazılı açıklamada, sezonu şampiyonlukla kapatan Fenerbahçe'nin taraftarlarına büyük bir sevinç yaşattığını belirterek, her şampiyonlukta olduğu gibi bunda da gece düzenleyeceklerini belirtti.

     Akarca, şunları kaydetti:

     ''Şampiyonluk gecesi 10 Temmuzda 2011 tarihinde yapılacak. Arsan Center'da organize edilen şampiyonluk gecesinde ünlü sanatçı Sibel Can sahne alacak. Ayrıca Fenerbahçe As Başkanı Ali Koç ta aramızda olacak. Şampiyonluk gecesine bütün Kahramanmaraşlıları bekliyoruz. Biletler, AK Turizm Acentası'ndan temin edilebilir.''

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.