Eskişehirspor Ordu'ya Gitti

Eskişehirspor Orduya Gitti
Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Eskişehirspor, bu hafta deplasmanda oynayacağı Orduspor maçı için Ordu'ya hareket etti.

Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Eskişehirspor, bu hafta deplasmanda oynayacağı Orduspor maçı için Ordu'ya hareket etti.

Eskişehirspor, Orduspor maçı hazırlıklarını bu sabah yaptığı tek antrenman ile tamamladı. Yaklaşık 90 dakika süren idmana ayak bileğinde ağrı bulunan Dede katılmadı. Antrenmanın ardından Eskişehirspor kafilesi Ordu'ya hareket etti. Yönetim Kurulu üyelerinden Nihat Çuhadar, Mulla Şahbaz, Mustafa Kozanlıoğlu ve Mustafa Akgören'in de yer aldığı kafile, Fatsa'da kampa girdikten sonra, maç günü Ordu'ya gidecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.