Eskişehirspor Ligin İlk Yarısını İyi Bir Yerde Bitirmek İstiyor
Eskişehirspor Basın Sözcüsü Erdal Şahbaz, ligin ilk yarısında 4 maçlarının kaldığını, bunların tamamını kazanmak istediklerini söyledi.
Eskişehir Atatürk Stadında basın toplantısı düzenleyen Şahbaz, Ligin hiç kimsenin hesap etmediği biçimde devam ettiğini belirtti.
Şahbaz, liderle aralarında 8 puan fark olduğunu ifade ederek, "Eskişehirspor, futbolcuları bu performansı koruduğu sürece ligin zirvesine oynayabilecek durumda. Takımımızın performansından memnunuz. Bu hafta evimizde Antalyaspor'u ağırlayacağız. Antalyaspor'u da yenmeyi planlıyoruz. Şu anda takımda ciddi bir sakatlık söz konusu değil. Koray'da bir sorun var ama Antalyaspor maçına yetiştirilecek gibi. İvesa Bursaspor maçında bir sorun yaşadı fakat atlatacak gibi. 4 sarı kart cezalısı durumuna düşen
Kamara, Antalyaspor maçında yok. Antalyaspor maçında dikkatli olmak durumundayız. Batuhan, Veysel, Sezgin ve Diego 3 sarı kart sınırındalar. Bunlar Eskişehirspor için önemli futbolcular" diye konuştu.
Şahbaz, Ankaragücü ve Bursaspor maçlarında taraftarın desteğinin ne kadar önemli olduğunu gördüklerini ifade ederek, "Taraftarımız, tribünde muhteşem performans gösterdi. Taraftar desteğimiz basit bir kitle değil. Maçın ruhunu etkileyen bir yapıda. Güzel performansından dolayı takımımıza ve taraftarımıza teşekkür ediyoruz" şeklinde konuştu.
Taraftarı stada çekebilmek için bilet fiyatlarını düşük tuttuklarını anlatan Şahbaz, "Antalyaspor maçının bilet fiyatlarını da 5 TL yaptık. Kapalı 20, VIP 50 TL olarak belirlendi. Tribünde tamamen takımını destekleyen taraftar istiyoruz" ifadelerini kullandı.
Şahbaz, deplasmandaki Bursaspor maçında 3 puan almanın önemli olduğunu ifade ederek, ''Güzel bir maç oldu, 3 puan aldık. İkinci yarıda rakip takımın bir gol pozisyonu bile yokken, biz çok pozisyon kaçırdık. Nihayetinde 1 gol attık. Daha saldıran, istekli, paslaşan görüntüdeydik. Bursaspor'dan aldığımız 3 puanın daha değerli olduğumuzu düşünüyoruz'' açıklamada bulundu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.