Erzurumspor Geri Dönüyor !..
2000'li yılların başında Süper Lig'de boy gösteren, bir alt lige düştükten sonra ise adeta mücadele edemeden amatör kümeye düşen Erzurumspor için güzel haberler var...
Süper Lig'de mücadele ederken TFF tarafından bir alt lige düşürülen Ankaraspor A.Ş. mücadelesini Erzurum’dan sürdürecek. Yani Leopar, Çift Başlı Kartal olacak.
Öncelikle Kış Olimpiyatlarının açılış töreninde, Cemal Gürsel Stadyumuna hayran kalan Başbakan Erdoğan’ın “Bu stadyumda futbol olmalı” sözünden sonra harekete geçen Erzurum’un Yerel Yönetimlerden sorumlu Milletvekili Muhyettin Aksak, Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Melih Gökçek ile görüşüp, Ankaraspor A.Ş.’nin Erzurumspor’a dönüştürülmesi için söz aldığını belirtti.
Açıklamalar yapan Aksak; gelinen aşamada Melih Bey’in bir sözü var, Ankaraspor A.Ş.’nin devam eden mahkemelerinin sonuçlanması halinde, bu birleşme için hiç sorun kalmayacağını ve Ankaraspor A.Ş.’nin gerekli hukuki düzenlemeler sonucunda mücadelesini Erzurum’dan sürdüreceğini söyledi.
Muhyettin Aksak’ın bu girişimi Erzurum’da heyecanla karşılandı.
Erzurum, taraftarıyla, basınıyla, stadıyla, enerjisiyle Süper Lig’e hazır., Türkiye Futbol Federasyonundan üzerine düşeni yapmasını umuyoruz. Haber merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.