Engelli Öğrencilerin Mutlu Günü
Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle Emine-Mehmet Baysal Uygulama Okulu ve İş Eğitimi Merkezi Okulu'nu ziyaret ederek eğitim gören öğrencilerle zaman geçirdiler. Pazar günü Denizlispor'la deplasmanda karşılaşacak olan kırmızı beyazlılar, yola çıkmadan önce engelli öğrencilerin eğitim gördüğü Emine-Mehmet Baysal Uygulama Okulu ve İş Eğitimi Merkezi Okulu'nu ziyaret etti. Boluspor Başkanı Necip Çarıkçı, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcuların
katıldığı ziyarette duygu dolu anlar yaşandı. Boluspor Teknik Direktörü Cihat Arslan'ın bir ara gözleri doldu. Programın ardından futbolcular öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.
Teknik heyet ve futbolcular otobüse binerken öğrenciler tezahürat yaparak destek verdi. Futbolcularla resim çektiren engelli öğrencilerin mutluluğu dikkat çekti. Öğrenciler, Boluspor otobüsü harekete geçtiğinde arkasından su dökerek dua etti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.