Elbistanlı Sporcular’dan 3 Madalya

Elbistanlı Sporcular’dan  3 Madalya
Muay Thai Federasyonu tarafından Güneydoğu Anadolu Bölge Şampiyonası'na katılan Elbistanlı sporcular, 3 birincilik ile döndü.

Elbistan Savunma Sporları Kulübü Başkanı ve Muay Thai Kahramanmaraş İl temsilcisi Kadir Köseoğlu, yaptığı açıklamada, Sivas'ta düzenlenen turnuvada Gökhan Çam'ın 71 kilogramda büyük erkeklerde, Mücahit Doğan'ın 67 kilogramda genç erkeklerde, Tuğba Boyraz'ın ise 54 kilogramda genç bayanlarda birinci olduğunu bildirdi.

Şampiyonaya katılan sporcuların teknik ve kapasitelerinin Muay Thai Asbaşkanı Okşar Taştan'ın da dikkatini çektiğini belirten Köseoğlu, ''Asbaşkanımız beni yanına çağırarak, sporcularımızın güzel teknik ve kapasitelerinden dolayı teşekkür etti, başarımızdan dolayı kutladı'' dedi.

29 Mart-2 Nisan tarihlerinde yapılacak Türkiye Şampiyonası'na katılacaklarını ifade eden Köseoğlu, burada derece yapmak ve adlarını süper lige yazdırmak istediklerini kaydetti.

Köseoğlu, kendilerine destek olan Elbistan Kaymakamı Metin Maytalman ve Gençlik ve Spor Müdürü Hulusi Alagöz'e teşekkür etti. AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.