Elbistan Belediyespor’a Seyircisiz Oynama Cezası
KAHRAMANMARAŞ (İHA) - Bölgesel Amatör Lig 5. grup takımlarından Elbistan Belediyespor ile Elazığ Belediyespor maçında yaşanan olaylar nedeniyle Elbistan temsilcisine 1 maç seyircisiz oynama cezası verildi.
Amatör Futbol Disiplin Kurulu Kararlarına göre seyircisiz oynama cezasının yanı sıra, Elbistan Belediyespor futbolcuları Feyzullah Bakır ve Yusuf Karal’a 3 maç resmi müsabakada oynamama cezası geldi. Elbistan Belediyespor Taraftar Grubu Başkanı Öztürk Yıldırım, Amatör Futbol Disiplin Kurulu tarafından verilen seyircisiz oynama cezasını değerlendirerek, seyircisiz oynanacak maçın ardından tüm karşılaşmalarda takımlarını desteklemeye devam edeceklerini ifade etti.
Öte yandan, yılbaşını ailelerinin yanlarında geçirecek olan futbolcuların 2 Ocak Pazar günü saat 10.00’da tesislerde toplanacağı ve ikinci yarı hazırlıklarına başlanacağı belirtildi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.